poniedziałek, 7 czerwca 2010

Uchwyt do statywu

W oczekiwaniu na wyschniecie polakierowanej osady wpadłem na pomysł skonstruowania podpórki pod wiatrówkę przykręcanej do statywu fotograficznego. Wykorzystałem do tego celu obejmę na rurę o średnicy 10cm, nakrętkę z gwintem odpowiadającym śrubie mocującej aparat do statywu /Ja wykorzystałem nakrętkę pozostałą z innego uszkodzonego statywu/, śrubę długości 20 mm dopasowaną do gwintu wspawanego w obejmę do rury, kawałki filcu, poksylinę.
W pierwszej kolejności obciąłem szlifierką kątową gwinty łączące obejmę, następnie oszlifowałem, zmatowiłem i pomalowałem całość na czarny mat. Śrubę oraz nakrętkę połączyłem poksyliną, wygładziłem oraz wyszlifowałem i pomalowałem j.w. na czarny mat. Do obejmy przykleiłem wcześniej pocięte paski filcu.
Końcowy efekt wygląda tak.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz