sobota, 30 października 2010

Kolibki i kolejne strzelanie z QB57

Udało mi się dzisiaj wyskoczyć do Kolibek na małe wieczorne strzelanko. Przetestowałem tam po raz kolejny moją nie dokończoną QB57. Strzelałem tylko na dystansie 35m. Poniżej załączyłem dwie wystrzelane tarcze 14x14cm,do każdej oddane po 40 strzałów na dystansie j.w.
Ledwo można to przykryć puszką śrutu ;-)




QBetka bezdyskusyjnie trafia do dalszej modyfikacji. W planach jest poprawa osady, wymiana lufy na 4,5mm /nie będzie już chińska ;-)/, dorobienie osłony spustu oraz przerobienie mocowania lupki. Czas najwyższy się za to zabrać.

2 komentarze:

  1. Bardzo dobry karabinek... tylko szkoda, że na iwłebie tak nie lubią tanich chińczyków.
    Polecam liberalne forum: www.airgun-hunting.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz lubia, lubia :)

    OdpowiedzUsuń