środa, 9 czerwca 2010

Strzelnica

Z uwagi na fakt, że mieszkam w bezpośrednim sąsiedztwie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, nie mam specjalnego problemu ze znalezieniem odpowiedniego miejsca i zaadoptowania na potrzeby strzelnicy. Poniżej zdjęcia jednego z takich miejsc.


Punkt z którego strzelam z widokiem na 30m i 50m. Wcześniej stała tutaj barierka w kształcie L skierowana w dwie strony, niestety wpadł jakiś drwal, machnął dwa razy siekierką i nic z tego nie zostało. Aktualnie karabinek podpieram na statywie od aparatu. Za jakiś czas to odbuduję ;-). 


Zbliżenie punktu do strzelania na 30m


A to 50m, jak na razie moja QB57 to siewnik, do tego zabójczy opad przy moim 5,5mm kalibrze....niestety ale taki właśnie kupiłem... skutecznie uniemożliwia mi strzelanie  na tym dystansie. No chyba, że tarcza będzie miała format A0 ;-)




A to przeszkoda przed dalszym lotem śrutu. Wcześniej leżało tutaj przewrócone drzewo /odległość 15m/, na którym wieszałem tarcze itp, niestety drwale zwędzili. 
Jakieś 50m za tą przeszkodą znajduje się, rzadko uczęszczana ścieżka. To widoczne coś ma wysokość ponad 2m i szerokość około 5m.
W zasadzie od czasu zabrania drzewa nie strzelam już na 15m, ale w razie jak by co to jest ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz