wtorek, 1 czerwca 2010

DOC 4-9x40

Pomny doświadczeń z marnej jakości lupką Gamo, zdecydowałem się tym razem zapoznać z opiniami kolegów na temat optyki. Najlepsze opinie dot. stosunku ceny do jakości zebrał DOC 4-9x40. Tym samym decyzja zapadła i nabyłem nową lupkę Delta Optical Classic 4-9x40 MilDot. Zakupu dokonałem w kolba.pl. Muszę przyznać, że zostałem miło zaskoczony faktem, że lunetka została przefuksowana, tym samym zupełnie nic nie musiałem przy niej grzebać. Oczywiście natychmiast wylądowała na wiatrówce.







Z uwagi na fakt, że jest to moja pierwsza luneta nie mam jej do czego porównać. Nie mniej jednak zarówno wykonanie jak i jakość obrazu jest jak dla mnie więcej niż zadowalająca. 
Na dzień dzisiejszy borykam się  jedynie z problemem stabilnego zamontowania lupki na chwycie QB57. Jak dla mnie rozwiązanie to jest fatalne i wymaga sporo poprawek.
Na dzień dzisiejszy zdecydowałem się zestrugać ponad 10mm chwytu i tym samym obniżyłem szynę. Jednocześnie usunąłem pseudo przyrządy celownicze które i tak nie spełniały swojej roli, następnie nawierciłem szynę pod czwarty wkręt.


Pozostaje pomalować chwyt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz