czwartek, 9 czerwca 2011

Dwie tarczki z wczorajszego strzelania w Kolibkach - Gunpower Shadow /limit/

Wczoraj wieczorem, pomimo deszczowej aury wybrałem się na małe strzelanie do Kolibek z nowym nabytkiem.
GP jeszcze nie znam, nie wiem co można z niego wykrzesać. Staram się więc w miarę możliwości strzelać jak najczęściej i w końcu go rozgryźć. Muszę ustalić w jakich zakresach ciśnienia kartusza i ile strzałów w miarę stabilnych można z niego oddać.  Z uwagi na porę i pogodę udało mi się przestrzelać GP jedynie na 30m i 35m. Planowałem zacząć od 30m i skończyć na 50m. Ale się nie udało. Przy stanowiskach w Kolibkach, mam sporo problemów z ustawienie GP. Stanowiska są bardzo krótkie. Pomogłem sobie przedłużając stolik skrzynkami po browarkach ;-) które walały na placu strzelnicy.


Strzelałem śrutem JSB RS 4,52mm z bipodem podpartym na skrzynkach. Nie była to zbyt stabilna pozycja, ale na szybko nic innego nie wymyśliłem.


Kolejna tarczka na 35m


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz