niedziela, 16 maja 2010

Doświadczenie z lunetką GAMO

Po zakupie wiatrówki, wpadłem na pomysł dokupienia taniej lunetki, pomysł jak się okazało całkowicie nietrafiony. Zakupu dokonałem niestety przed zapoznaniem się z opiniami innych użytkowników lunetek. No cóż stało się.
Wybór padł na GAMO zoom 3-7x28






Koszt lunetki na allegro, 30 zł + 10 zł przesyłka.
Na lunetkę czekałem dość długo, winną tej sytuacji okazała się poczta do której trafiła przesyłka. Jakoś zapomnieli powiadomić mnie to tym fakcie.
W międzyczasie zdążyłem zapoznać się z zakładką "Optyka" na portalu bron.iweb.pl ostatecznie utwierdzając się w błędzie jaki popełniłem kupując lunetkę.
Mimo wszystko, z uwagi na brak innej opcji zdecydowałem się lunetkę wypróbować.
Po zamontowaniu na szynie, zapoznaniu się z poradami dot. regulacji lunetki wyruszyłem do lasu. Lunetkę wyregulowałem na tyle, że udawało mi się trafiać ale tylko i wyłącznie trafiać w tarczę z 25 a nawet 45m.
Wcześniej było to dla mnie praktycznie nieosiągalne. Przyrządy celownicze QB57 są bardzo nieprecyzyjne.
Lunetka rozpadła się po oddaniu około 60 strzałów. Nie byłem w stanie już jej ustawić i wylądowała w koszu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz